Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Na Balkanu ništa novo

Komentari (22) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 ponedeljak, 20 oktobar 2014 15:35
...
Odličan, realan tekst. I prava pitanja na kraju. Samo se plašim da ovde sve manje ima to ko da čita, a pogotovo ne da primeni.
Preporuke:
52
2
2 ponedeljak, 20 oktobar 2014 15:50
pravo pitanje za Vučića
7. Da li, posle izjave albanskih zvaničnika da je ono što smo videli na stadionu Partizana „jedina zastava koju imaju“ ima, uopšte smisla primati premijera te zemlje u zvaničnu posetu. Pogotovu što se nijednom rečju nije ogradio od teške provokacije.
Preporuke:
54
1
3 ponedeljak, 20 oktobar 2014 16:13
Drinko Končarević
Čitam tekstove i komentare ne samo u NSPM-u već i u drugim listovima. Zaključak: mi čitamo, mi pišemo a situacija se ne menja na bolje. Kao da su komentari ventil za pražnjenje ne samo za nas koji pišemo, već i za one koji ih čitaju. Zato predlažem da prestanemo sa pisanjem komentara u rubrici domaća politika. Ako ne pomogne primenimo Gandijev metod u još oštrijoj formi, ignorišimo ih. Prosto i jednostavno, prestanimo da kupujemo novine, slušamo političke emisije na radiju i televiziju, pak nek "pipl metar" meri. Dok god sa njima imamo kontakt oni mogu da rade šta hoće. Prekinimo, pa da vidimo šta će onda."Bot" komentari im neće pomoći.
Preporuke:
43
2
4 ponedeljak, 20 oktobar 2014 16:53
Miloš
Odličan članak, vrlo lepo sumirano šta su goruća pitanja na koja Vlada i njeni apologeti u javnosti ne žele da odgovore.
Preporuke:
15
0
5 ponedeljak, 20 oktobar 2014 17:02
Dr.Rade Pajovic,Florida
Pitanja su logicna I sasvim ispravno postavljena.Ocekujemo odgovor!Ako moze jedna Albanija da nas Srbe I nasu drzavu Ovako ponizi onda ne vredi ni imati takvu drzavu!U pitanju je primitivna nacija sa lesinarskim mentalitetom.Udaraju kad osete da ste slabi ali se povlace ako osete otpor!Ugled u svetu im je kao ugled pasa koji cuvaju otpad!Ako ova sramna epizoda ne otvori oci zvanicnom Beogradu,nista nece!O poseti njihovog premijera nebi trebalo ni da se razgovara.Otkazati I to odmah!Uostalom o cemu hocete da razgovarate sa njima gosp.Vucicu?
Preporuke:
26
0
6 ponedeljak, 20 oktobar 2014 17:25
miko
Nema niko veću vlast od Srbije jer je opšte poznato prežvakavanje da od države niko nije jači. Samo malo malo pa je gotovo svako jači od ovog provizorijuma koji nema ni D od države.
Preporuke:
17
0
7 ponedeljak, 20 oktobar 2014 17:50
Deprogramer
u daljem tekstu „dron“ – iako netačno, lakše je za pisanje
Ne samo da je lakše za pisanje, već je to opšte prihvaćen naziv za ovakve stvarčice, kako za one vojne tako i za ove civilne, naziv koji koriste čak i oni koji se bave time. I jeste u ovom slučaju kvadrikopter, ali je isto tako mogao biti i heksakopter, oktakopter (ovakve stvari se već odavno prodaju).
Kako je bilo moguće da pored svih naših bezbednosnih službi daljinski navođena letelica uleti na stadion
E sad, živo me interesuje kako autor i oni koji razmišljaju slično, nameravaju da ovakvo uletanje spreče uz pomoć nekakvih službi bezbednosti? Praćkama, mrežicama za leptire, PAT-ovima, nekakvim EMP-ovima, mitraljezima, pištoljima ...??? Usput, zanimljivo je da je u nekim državama je zakonski zabranjeno pucati na dronove.
Preporuke:
13
6
8 ponedeljak, 20 oktobar 2014 17:59
Miladin
Aleksandar Vučić može da spinuje u Srbiji šta hoće i kako hoće. On je samo jedan obični JANIČAR BRISELSKI.
Preporuke:
32
1
9 ponedeljak, 20 oktobar 2014 18:46
Omiljeni Vučićev narodnjak
Ramo Ramo. druže moj!
Preporuke:
19
0
10 ponedeljak, 20 oktobar 2014 19:05
@Miladin
Ma sta nam naprica!
Preporuke:
0
18
11 ponedeljak, 20 oktobar 2014 19:06
Goran Jevtović
Deprogramer
  • E sad, živo me interesuje kako autor i oni koji razmišljaju slično, nameravaju da ovakvo uletanje spreče uz pomoć nekakvih službi bezbednosti?
Vrlo prosto.
Kada imate normalnu i slobodnu državu, uvaženi Deprogramer, to znači da imate jake službe bezbednosti, pored policije i vojske.
Sledstveno tome skoro da je nemoguće da takvim službama ovako pažljivo i mnogo pre utakmice planirana akcija, promakne.
Operativnim radom, angažovanjem tzv. ofanzivnih saradnika i izvora podataka u inostranstvu i u zemlji, naravno i uz primenu brojne tehnike, tako nešto se blagovremeno rešava - otkriva, proverava, dokumentuje i preseca.

Pa čak i da se desi, što nebi bio kraj sveta, počinioci su tu, kao na dlanu, i takvi se ne puštaju.
Nema tog pritiska i niti predsednika vlade koji uzima ingerencije tužioca.
Aerodromi i gr.prelazi se zatvaraju.
Ide otkrivanje počinioca, procesuiranje i brzopotezno rešavanje slučaja.

Jeli ovo što ste do sada videli sadrži nešto od navedenog?
Preporuke:
31
0
12 ponedeljak, 20 oktobar 2014 19:32
perkins
koji strani ambasadori,kakvi lonci i bakraci,to je spinovanje gaulajterovih pobocnika,odgovor je diskretno umotan u pitanje!

Ako je tačna vest sa CNN-a da je lično naš premijer naložio da se brat premijera Albanije pusti iz zemlje, kako bi mogao da nas vređa i provocira sa sigurnog mesta, da nam objasni na čiji je pritisak to uradio i odakle mu ovlašćenja da se meša u istragu povodom teškog krivičnog dela, a ne da nam maže oči: „Pušten je jer nismo mogli da mu obezbedimo advokata po službenoj dužnosti, zbog štrajka advokata“ , što je glupost kakvu nisam dugo čuo.
Preporuke:
17
0
13 ponedeljak, 20 oktobar 2014 19:40
Gojko Mrnjavčević
Dokle mi to mislimo da se igramo?
Zašto ne reći potpunu istinu?

Istinu, da je ovo bio dobro organizovani i dobro izveden teroristički napad na državu Srbiju.

Ovaj teroristički napad je izvršen dronom kojim je rukovodio brat premijera Albanije. Ovaj čovek u vršenju ovog posla je, dakle, klasični terorista.

Neko iz vrha vlasti naše države (kažu, da je to bio premijer Vučić) mu je pomogao da pod sumnjivim okolnostima uđe u našu državu, čime mu je pomogao u vršenju ovog terorističkog akta i tako postao saučesnik.

Ovaj terorista je je uhapšen nakon izvršenja ovog terorističkog akta, ali opet ga neko iz vrha vlasti naše države (kažu, da je to, gle čuda, opet bio premijer Vučić) oslobađa i dozvoljava mu da napusti našu državu.

Ukoliko su ove činjenice tačne, ovde se radi o veleizdaji, većoj i od veleizdaje koju je izvršio Zoran Đinđić pozivajući Nato pakt da bombarduje Srbiju.
Preporuke:
22
0
14 ponedeljak, 20 oktobar 2014 19:51
Konobar
RTS 1 je večeras, u vreme DNEVNIKA nekoliko puta prikazao zastavu ONE ALBANIJE.Liči kao da je neko platio REKLAMU...prosto je neverovatno!!!
Preporuke:
19
0
15 ponedeljak, 20 oktobar 2014 20:34
Deprogramer @ Goran Jevtović
Sve ovo što ste naveli o delovanju službi pre a i posle događaja potpisujem. Međutim ovo može da izvede i zlonameran pojedinac na koga niko ne sumnja, dronovi mogu da se kupe svuda, preko interneta, ne moraju da se prenose preko granice. Mene interesuje čisto tehnički, kako sprečiti uletanje, jer sam čuo već predloge o radarima, artiljeriji, raketama i šta sve ne, onako sve po nedužnoj prisutnoj publici, što nema veze sa razumom. Stvar je u tome da nam je smeštena prljava igra, jer u suštini ovo nije terorizam a opet je teška provokacija. Ako se znalo ko je odgovoran trebao je biti uhapšen zbog nadletanja stadiona i kraj priče. A ne da avavovi, sračići i vulini trabunjaju o nekakvom terorizmu. Na sve ovo je naša "vlast" reagovala prenaduvano i neadekvatno, što samo potvrđuje moje sumnje da su ovo izveli zajedno sa šiptarima. A sad je već očigledno da ovaj događaj i one koji su usledili spinuju do neviđenih razmera.
Preporuke:
15
1
16 ponedeljak, 20 oktobar 2014 20:59
Goran Jevtović
Deprogramer
Mene interesuje čisto tehnički, kako sprečiti uletanje, jer sam čuo već predloge o radarima, artiljeriji, raketama i šta sve ne, onako sve po nedužnoj prisutnoj publici, što nema veze sa razumom
Jedino vojska raspolaže u jedinicama EI i PED (Elektronsko izviđanje i protivelektronska dejstva) uređajima kojima se može vršiti ometanje i potpuna blokada radio i elektromagnetnog spektra, pa čak i ovakvih letelica koje, koliko mi je poznato, rade na vrlo niskim frekfrencijama.

Međutim, ponovo dođemo na ono što sam gore napisao.
Da bi se tehnika upotrebila neophodno je raspolagati operativnim podacima, odnosno preduzeti sve preventivne bezbednosne, težišno tzv. kontraobaveštajne mere, kako bi se baratalo situacijom.
Vrši se kontraobaveštajna procena događaja visokog rizika i u skladu sa tim postupa.
Bez toga nema uspeha.
Pogotovu ako se ovakve provokacije odigravaju u trajanju od svega nekoliko minuta.

Naše službe su punih 10 godina samo na papiru.
Preporuke:
14
0
17 ponedeljak, 20 oktobar 2014 21:38
Gtgur
Kada bi na zemlji bilo sve razumno, ne bi se ništa događalo.
Preporuke:
7
1
18 ponedeljak, 20 oktobar 2014 23:21
Velizar M. @Goran Jevtović
...i PED (Elektronsko izviđanje i protivelektronska dejstva) uređajima kojima se može vršiti ometanje i potpuna blokada radio i elektromagnetnog spektra, pa čak i ovakvih letelica koje, koliko mi je poznato, rade na vrlo niskim frekfrencijama.

Da, može se uspešno ometati i oprema postoji. Da li je mi imamo nemam pojma. Jedino, nisu niske frekvence već visoke. Radio kontrola ovakvih naprava obično ide preko tzv. "industrijskih" opsega koji nisu nadzirani i slobodni su za korišćenje uz ograničenu snagu predajnika. Konkretno: 2.45 GHz (koriste ga i kućni uređaji - mikrotalasne pećnice, bežični ruteri pa i ova letelica o kojoj je reč) i 5.8 GHz koji koriste neki drugi modeli.
Preporuke:
8
0
19 ponedeljak, 20 oktobar 2014 23:22
Velizar M. @Deprogramer
...jer sam čuo već predloge o radarima, artiljeriji, raketama i šta sve ne, onako sve po nedužnoj prisutnoj publici, što nema veze sa razumom

Već zamišljam nekog zajapurenog "sikjuritija" kako sačmarom lovi drona nasred punog stadiona. :)
Nego, o odbrani:
Prva linija odbrane je odvraćanje tj. zakon. Ako se neodobreno nadletanje javnog skupa tretira kao ugrožavanje bezbednosti (krivično delo) i ako se za tako nešto ide u zatvor, onda se neće baš svaki klinac odlučiti na takvo zezanje.
Druga je predupređenje - procena, obaveštajni i k.o. rad. O tome je dovoljno napisao Jevtović.
Treća je ometanje (radio ili nekakvo drugo).
Četvrta i poslednja je imobilizacija. Primer sredstva - bacači mreža razvijani prvo za hvatanje ptica a potom za policiju. Ovde imate par primera:
net guns
Jeste da treba prići blizu ali o taktici neka brine policija.
Preporuke:
10
0
20 utorak, 21 oktobar 2014 00:29
Deprogramer @ Velizar M.
Preduhitrili ste me podacima o frekvencijama (da dodam još i 433Mhz). Može ovo da se efikasno ometa, ako se ne varam postoje komercijalni uređaji, a sećam se da sam jednom naišao na "uradi sam" ometač, ali pitam se kako će da utiče na ostalu elektroniku u okolini. Usput neki modeli omogućavaju programiranje rute, tako da mogu da lete autonomno, koristeći se inercijalnom navigacijom (dakle bez GPS). Tu ne pomaže ometanje. Mislim da bi najelegantnije bilo zatvoriti stadione odozgo, ne vidim drugi način potpune zaštite. A ovo što se tiče propisa, potrebni su, jer će se ovo sve češće događati. Zamislite horor kada roj CX-10 nanodronova počne da jurca igrače po terenu :)
Preporuke:
4
0
21 utorak, 21 oktobar 2014 10:19
namcor
Drinko Kovacevic: "Čitam tekstove i komentare ne samo u NSPM-u već i u drugim listovima. Zaključak: mi čitamo, mi pišemo a situacija se ne menja na bolje. Kao da su komentari ventil za pražnjenje ne samo za nas koji pišemo, već i za one koji ih čitaju"
Da. U pravu si, ako razmisljamo trenutno i u kratkom roku. Ako bi tako gledali, nikada ni jedna ideja u istoriji ne bi bila realizovana. Svakoj ideji, svakom otporu, svakom drugacijem misljenju je potrebno vreme da sazri i ono sto je jos vaznije, da se (naravno, ako ideja vredi) stvori "kriticna masa". Tada joj je, vec, nemoguce ignorisati postojanje. Znamo odlicno kako funkcionise danasnja vlast. Vidimo svaki dan. Jednom sam napisao da su oni krenuli u novu predizbornu kampanju odmah, vec prvog dana "vladavine". Mislim da je cilj i ovog sajta i slicnih da ljudima pokazu da postoje ljudi koji drugacije misle. Sto vise ljudi to sazna, pre ce se stvoriti ta "kriticna masa"
Preporuke:
2
0
22 utorak, 21 oktobar 2014 13:34
Mile
Pa dobro ako niste u stanju da 'otrpite' 1000 Siptara na stadionu onda o kakvoj mi to civilizaciji u Srbiji da pricamo.
Preporuke:
0
10

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner